Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości - poradnik

Dodane przez Evillady dnia 31.08.2008 21:25

Rozdział 4 – Gom – Callaedus – Górny Poziom

Lądowanie było cokolwiek twarde, ale szczęśliwe. No, przynajmniej dla Ciebie. Statek wygląda dużo gorzej i sądząc po porozrzucanych dookoła niego elementach, raczej nie nadaje się już do użycia. Pozbieraj wszystko, co znajdziesz wokół statku, a więc: obudowę, przetwornik plazmowy, łom i zbiornik na wodę. Zanim ruszysz dalej połącz obudowę i przetwornik plazmowy. Udaj się teraz ścieżką w górę i podążaj cały czas prosto, ignorując wszystko po drodze, aż dotrzesz do miejsca, z którego widać panoramę miasta.

Po prawej znajdziesz coś w rodzaju windy. Spróbuj ją uruchomić, ale oczywiście ustrojstwo ani drgnie. Pokaż więc tej kupie żelastwa, kto tu naprawdę rządzi i łupnij ją łomem. Ha! I kto powiedział, że rozwiązania siłowe są nieskuteczne? Tyle, że to jeszcze nie wystarczy. Musisz znaleźć coś, co pozwoli Ci naoliwić tę maszynerię. Cofnij się więc do lokacji z fioletowym glonem, którego mijałeś po drodze.

W tym miejscu użyj zbiornika na wodę na fioletowej mazi. Ciągnie się niemiłosiernie więc powinna idealnie spełnić funkcję smaru. Ruszaj więc z powrotem do windy, aby to sprawdzić. Na początek musisz zapewnić dostawę zasilania do windy. Użyj więc na niej przetwornika plazmowego. Teraz odpowiednie smarowanie. Na łomie, którym potraktowałeś maszynerię użyj zbiornika wypełnionego fioletową mazią. Teraz użyj łomu i zjedź windą na dół.

Na parterze kieruj się cały czas w prawo aż dotrzesz do nowego pomieszczenia, w którym za ladą stoi młoda kobieta. Porozmawiaj z nią na wszystkie dostępne tematy, a w zamian za uniwersalnego pilota i okulary na podczerwień zdobędziesz zasilanie do przedpotopowej lampy.

Po tej handlowej wymianie wyjdź z tego swoistego sklepu i kieruj się do przejścia po lewej. Twoim oczom ukaże się wąskie przejście (na wprost). Zignoruj je i skorzystaj z przejścia po prawej. Biegnij nim prosto tak długo, aż staniesz przed drzwiami do kliniki. Możesz skorzystaj z panelu przed wejściem, ale nie jest to konieczne. Wejdź do kliniki i wysłuchaj dokładnie rozmowy pielęgniarek zwracając baczną uwagę na wypowiadane przez nie komentarze. W chwilę później kobiety zabiorą się za szczegółowe przebadanie Twojej osoby. Jak na Regenta Terranii przystało jesteś okazem zdrowia! Bogatszy o tę wiedzę opuść klinikę.

Wracaj teraz tą samą drogą, którą przyszedłeś aż dotrzesz do wąskiego przejścia, które zignorowałeś poprzednio. Kładka prowadzi do drzwi z wiszącym nad nimi neonem. Wejdź do środka, a znajdziesz się w barze. Skieruj się do środka sali i porozmawiaj z barmanem, a następnie skorzystaj z inhalatora z zapachami. W ten sposób zamówisz jeden z narkotyków. Zbulwersowany? A kto powiedział, że super bohater musi robić tylko to, co słuszne? Poczekaj aż barman przygotuje zamówienie, a kiedy przed Tobą ukaże się fioletowy opar kliknij na nim i weź porządnego macha. Ech pięęęękna wizja, ale nie czujesz się jakoś szczególnie oszołomiony. Powtórz więc całą operację zamawiając tym razem inny narkotyk... Lepiej, ale to jeszcze nie to. Czas więc zamówić coś dla prawdziwych twardzieli. Ponów więc zamówienie po raz trzeci, zaciągnij się porządnie i... to będzie ostatnie, co zapamiętasz, bo narkotyk dosłownie zwali Cię z nóg.

Obudzisz się w klinice, gdzie wreszcie będziesz mógł porozmawiać z lekarzem. Widać w przyszłości służba zdrowia nie działa dużo lepiej niż dziś, bo trzeba być prawie umierającym, żeby dostać się do lekarza. No nic. Skoro już tu jesteś pogadaj z medykiem na wszystkie możliwe tematy. Kiedy lekarz opuści pomieszczenie zwróć się do pozostającego w nim pacjenta i porusz z nim trzy konkretne tematy: Dolne Poziomy, Kato da Trumort i Quotter Batt.

Rozmowę z pacjentem przerwie Ci powracający lekarz, który zmusi Cię do opuszczenia Kliniki. Po wyjściu ze szpitala odwiedź ponownie kobietę w sklepie. Porozmawiaj z nią o: Hamiltonie i przeszczepie oczu.

Wracaj teraz do baru i zapytaj barmana o przeszczep oczu. Skieruje Cię do ochroniarza, którego znajdziesz po lewej stronie baru, u szczytu schodów. Pogadaj z nim, a wpuści Cię do swojego szefa.

Pogadaj z nim o przeszczepie oczu i wracaj do kliniki. Porozmawiaj z pielęgniarkami, a następnie rozpocznij rozmowę z lekarzem. Zapytaj go o lalkę, której domaga się od Ciebie handlarz organami, a razem wejdziecie do pomieszczenia dla pacjentów.

W środku ponownie spróbuj porozmawiać z lekarzem o lalce, a następnie z pacjentem, z którym rozmawiałeś już wcześniej. Niestety lekarz nie pozwoli Wam na konwersację. Spróbuj więc nawiązać kontakt z umierającymi przedstawicielami obcej cywilizacji przeciągając na nich ikonę kości zdobytej w muzeum.

Teraz użyj kości również na doktorze. Zgodzi się na wymianę i przyniesie Ci lalkę. Poza tym zwróć uwagę również na to, że zdobyłeś serum. Opuść klinikę i wracaj do baru.

Znaną trasą przedostań się do ochroniarza, który raz jeszcze zabierze Cię do swojego szefa. Wręcz mu lalkę, a w zamian otrzymasz parę oczu. Lepiej nie pytać skąd on je ma...

Biegnij do kliniki tylko po to..., żeby rozbić się o drzwi i pocałować klamkę i to klamkę zabezpieczoną elektronicznym zamkiem. Żeby sforsować to zabezpieczenie zmieszaj fioletową maź, której trochę masz jeszcze w kanistrze z substancją, którą został otruty Aimo. W ten sposób uzyskasz niezwykle żrący kwas, którego użyj na elektronicznym zamku. Takiej substancji nic nie jest w stanie się oprzeć i po kilku chwilach ta super nowoczesna kłódka dosłownie spłynie Ci do stóp. Kliknij na drzwiach, aby wejść do środka. Wewnątrz pielęgniarki, które okazują się być androidami zostały zdezaktywowane więc nie będą Ci przeszkadzać.

Idź do pomieszczenia dla pacjentów i porozmawiaj z mężczyzną, a następnie wręcz mu parę oczu. Pogadaj z nim jeszcze o niższych poziomach, a zdobędziesz kartę dostępu. Wracaj teraz tą samą drogą, która wiedzie do baru, ale nie wchodź do środka, tylko miń prowadzące doń drzwi i ruszaj ścieżką po lewej.

W nowej lokacji czeka Cię niemiła niespodzianka. Wejścia na niższe poziomy strzeże jeden z porywaczy, a właściwie jedna, bo to kobieta. I to jest Twój główny problem. Gentleman nie bije kobiet nawet kwiatkiem więc tym bardziej nie może być mowy o potraktowaniu tej przedstawicielki płci odmiennej laserowym pistoletem. Fakt, że nie masz akurat takiego przy sobie nie ma nic do rzeczy!

Dobra wycofaj się na z góry upatrzone pozycje i wracaj do baru. Pogadaj tam ze stojącym obok barmana typem. Poszczuj go obietnicą serum na jego chorobę o ile unieszkodliwi dla Ciebie kobitkę na moście. Kodeks gentleman’a zabrania krzywdzenia kobiet, ale nie mówi nic o zakazie wynajmowania innych, którzy zrobią to za Ciebie...

Typ okaże się więcej niż chętny do współpracy i biegiem opuści bar. Zakładasz, że rozprawa z tą wściekłą kocicą zajmie mu chwilę. Wykorzystaj ten czas i po raz trzeci odwiedź handlarza organami. Porozmawiaj z nim o kobiecie, która Cię zaatakowała, a po skończonej rozmowie wracaj do baru. Tam będzie już na Ciebie czekał wynajęty przez Ciebie bandyta. Nie bez trudu, ale jednak udało mu się rozprawić z kobitą.

Ruszaj więc na most, na którym Cię zaatakowała. Możesz z nią porozmawiać, jeśli chcesz, a następnie użyj karty magnetycznej na drzwiach, wejdź do środka i.. witaj w kolejnym rozdziale gry!

   

Komentarze


778 #1 telipinus
dnia 31.08.2008 21:41
Ta-da-da-da-dam! :-o ; to mogłaś już to rozpisać na pięciolinii SuperBad
I większość gry [solucji] zajmuje jedna zagadka ??
Niezłe, naprawdę niezłe. Więc jak z nagrodą za najdłuższy tekst ??
210 #2 mertruve
dnia 01.09.2008 09:16
Pierszenstwo w napisaniu kolejnego tekstu i roczna prenumerata Adventure Zone xD
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?