The Night of the Rabbit - solucja (z osiągnięciami)
Dodane przez Kami dnia 28.05.2013 14:43

Akt 1




Akt 2




Act 3




Act 4




Osiągnięcia







Akt 1



Drzewny Labirynt




Jeżyny na ciasto



Front domku Jerry’ego


The Night of the Rabbit solucja


Leśne rozdroże


Ścieżkodrzewo


Leśne rozdroże


Front domku Jerry’ego




Marchewkowy ogień



Leśne rozdroże


The Night of the Rabbit solucja


Ścieżkodrzewo


Leśne rozdroże


The Night of the Rabbit solucja


Ścieżkodrzewo




Akt 2



Centrum miasta




Kawiarnia “w dziupli”




The Night of the Rabbit solucja


Kamienista ścieżka (most)






Usuń Humberta z drogi



Kawiarnia “w dziupli”




Skraj miasta




Kamienista ścieżka (most)






Pozbycie się skrzata



Mury miasta




Skraj miasta




The Night of the Rabbit solucja


Za ratuszem




Ogrody




Skraj miasta




Za ratuszem




Ogrody




Skraj miasta




Za ratuszem




Ogrody




Skraj miasta




Mury miasta






Ratunek Urszuli



Stacja radiowa (zalany teren)




The Night of the Rabbit solucja


Teraz zabierz Urszulę do domu (Ratusz) I oddaj ją Konradowi, inaczej poprzestawia wszystko w inwentarzu.





Pomóż Platonowi dostarczyć przesyłki



Stacja radiowa (zalany teren)




Teraz idź w prawo, a potem w dół. Znajdziesz się na wzgórzu z widokiem na Mysibór. Użyj magicznej monety z otworem (Spacja) i zabierz rybią łuskę z posągu ryby.



The Night of the Rabbit solucja


Kawiarnia “w dziupli”




Centrum miasta




Skraj miasta




Za ratuszem






Uspokajanie suma



Kawiarnia “w dziupli”




The Night of the Rabbit solucja


Brama miejska






Dokończenie łodzi – ster i kotwica



Mury miasta






Usuń Humberta z drogi - znowu



Kamienista ścieżka (most)




Stacja radiowa (zalany teren)






Dostanie się do domku leśnych krasnali



Tylne wejście domku leśnych krasnali




Domek leśnych krasnali




The Night of the Rabbit solucja


Front domku krasnali






Lek dla krasnala



Kawiarnia “w dziupli”




Stacja radiowa (zalany teren)




Domek leśnych krasnali






Wysłanie zaproszeń



Ratusz




Stacja radiowa (zalany teren)




The Night of the Rabbit solucja


Kawiarnia “w dziupli”




Stacja radiowa (zalany teren)






Rozpoczęcie praktyki



Ratusz




Sala uczniów




The Night of the Rabbit solucja


Skraj miasta






Budzenie chrapiącego olbrzyma



Dom starego maga






Pierwsze zaklęcie



Ścieżkodrzewo w Mysioborze (noc)




Ścieżkodrzewo




Front domku Jerry’ego




Leśne rozdroże




Ścieżkodrzewo




Ścieżkodrzewo w Mysioborze






Przekonaj Leprechauna



Ogrody




Za ratuszem (noc)




Ratusz (noc)




Drzewoportal w Mysioborze (noc)






Dostań się na przyjęcie - przynieś tort



Ogrody (noc)




Kawiarnia “w dziupli” (dzień)




Tylne wejście domku leśnych krasnali




Dom starego maga




Stacja radiowa (zalany teren) (noc)




Kawiarnia “w dziupli” (dzień)




Wróć na następny dzień - dwukrotnie użyj ekscytującej książki w inwentarzu lub prześpij się na hamaku w domku Starego Maga.



Kawiarnia “w dziupli” (dzień)






Oświetl drogę



Kawiarnia “w dziupli” (dzień)




Ogrody (noc)




Kawiarnia “w dziupli” (noc)




Mury miasta (noc)




Drzewoportal w Mysioborze (noc)






Drugie zaklęcie



Drzewoportal w Irlandii




Irlandzka wieża




Drzewoportal w Irlandii




Irlandzka wieża




Drzewoportal w Irlandii






Znajdź lisa (i skombinuj kilka żartów)



Kamienista ścieżka (most) (noc)




Stacja radiowa (zalany teren) (noc)




Centrum miasta (noc)




Ogrody (noc)




Stacja radiowa (zalany teren) (dzień)




Centrum miasta (noc)




Stacja radiowa (zalany teren) (dzień)




Kamienista ścieżka (most) (noc)




Drzewoportal na bagnach (noc)






Trzecie zaklęcie



Drzewoportal w Krainie Lisów (Lisia Świątynia)




Japoński staw




Drzewoportal w Krainie Lisów (Lisia Świątynia)




Japoński staw




Drzewoportal w Krainie Lisów (Lisia Świątynia)






Otwarcie czwartego portalu - nasionko dla ciem



Stacja radiowa (zalany teren) (dzień)




Wejście do sanktuarium ciem




Drzewoportal w Świątyni Ciem (noc)




Ścieżkodrzewo w Mysioborze (noc)




Tylne wejście domku leśnych krasnali (dzień)




Domek leśnych krasnali




Tylne wejście domku leśnych krasnali




Domek leśnych krasnali




Tylne wejście domku leśnych krasnali




Drzewoportal w Świątyni Ciem (noc)






Czwarte zaklęcie



Baza naukowa



  • Użyj Plandeki, a potem Skrzyni z Lampkami Choinkowymi. Otrzymasz eksperymentalne lampki choinkowe.

  • Użyj Kolejnej Plandeki.

  • Użyj eksperymentalnych lampek choinkowych na Zaroślach.

  • Weź Wtyczkę i podepnij ją do Bloku Akumulatora.


  • Drzewoportal na biegunie północnym




    Baza naukowa




    Drzewoportal na biegunie północnym






    Akt 3



    Front domku Jerry’ego (przyszłość)




    Ścieżkodrzewo (przyszłość)






    Uwolnienie Czarodzieja



    Dom starego maga






    Jaszczurka z eliksirem



    Centrum miasta






    Jaszczurka bankier



    Ratusz




    Za ratuszem






    Jaszczurka wróżąca z kul



    Drzewoportal na bagnach




    Dom starego maga






    Ostatni krok do zostania Obieżydrzewem



    Stara szafa




    Pokój Jerry’ego






    Otworzenie ostatniego portalu



    Sala uczniów




    Front domku krasnali (noc)




    Drzewoportal w Świątyni Ciem (noc)




    Drzewoportal na bagnach (noc)




    Ścieżkodrzewo w Mysioborze (noc)




    Za ratuszem




    Front domku krasnali (noc)






    Akt 4



    Odnalezienie drogi na polanę



    Drzewny Labirynt




    Polana Pierwszego Drzewa






    Las Pierwszego Drzewa (teatr) - usuwanie gwoździ



    Las Pierwszego Drzewa, Akt I




    Las Pierwszego Drzewa, Akt II




    Las Pierwszego Drzewa, Akt III




    Las Pierwszego Drzewa, Akt IV






    Ostatnia bitwa



    Polana Pierwszego Drzewa


    Pora na walkę kulminacyjną! Zaroff będzie rzucał czary, a Jerry musi je odeprzeć tym samym rodzajem zaklęcia. Ta część jest prosta, ponieważ każdy czar ma swój własny kolor. Dynks polega na tym, że potem trzeba dopasować kolor/metal gwoździa, który był widoczny na odpowiedniej cut-scence i którego prawdopodobnie nikt nie pamięta.


    Poprawne pary to:




    Centrum miasta






    Nie ma rzeczy niemożliwych!







    Osiągnięcia



    Kolekcjoner rosy



    Wszystkich kropel jest 32.




    The Night of the Rabbit – osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy




    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy




    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy




    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy




    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner rosy





    Kolekcjoner opowieści



    Musisz odnaleźć Ducha Lasu w nocy i porozmawiać z nim. Wszystkich opowieści jest 8.


    1. Kawiarnia “w dziupli”

    2. Stacja radiowa (zalany teren)

    3. Tylne wejście domku leśnych krasnali

    4. Skraj miasta

    5. Kamienista ścieżka (most)

    6. Szóstą dostajesz automatycznie po powrocie z Krainy Lisów

    7. Front domku krasnali, obok starego pniaka

    8. Ścieżkodrzewo w Mysioborze


    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści


    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści


    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner opowieści





    Kolekcjoner naklejek


    Wszystkich naklejek jest 8.



    1. Opuszczona stacja kolejowa, pod kamiennym parapetem - Ryba

    2. Za ratuszem, górna część porośniętego malowidła - Biedronka

    3. Centrum miasta, na dole słupa ogłoszeniowego - Ninja

    4. Brama miejska, na prawej budce strażnika - Ślimak

    5. Stacja radiowa (zalany teren), w odbiorniku - Pszczoła

    6. Drzewoportal na bagnach, na werandzie domku Platona - Królik

    7. The Dwarves' home, na wazonie - Motyl

    8. Front domku Jerry’ego, na rowerze - Jaszczurka

      Tą naklejkę można zabrać tylko podczas pierwszego aktu lub nauki pierwszego zaklęcia.



    The Night of the Rabbit - osiągnięcie kolekcjoner naklejek